enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,0408
EURO
53,0791
ALTIN
6.409,16
BIST
13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Adıyaman
Az Bulutlu
31°C
Adıyaman
31°C
Az Bulutlu
Cumartesi Az Bulutlu
30°C
Pazar Parçalı Bulutlu
32°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
32°C
Salı Az Bulutlu
32°C

Adıyaman Belediyesi’nden inşaat sektörüne sıkı takip

Şeriban ÖZÇAKMAK – Adıyaman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, şehrin dört bir tarafında devam eden yıkım, yerinde dönüşüm ve inşaat çalışmaları sürecinde, çevre ve halk sağlığını tehdit eden uygulamalara karşı denetimlerini sürdürmeye devam ediyor.

Adıyaman Belediyesi’nden inşaat sektörüne sıkı takip

Adıyaman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yeniden imar edilen şehirde sulama yapmayan, çevre güvenliğini almayan, gürültü ve toz gibi unsurlarla rahatsızlık veren, izinsiz olarak trafik ve yaya geçişini engelleyen ile döküm alanları dışında kaçak moloz dökümü yapan firmaları tespit ederek gerekli idari işlemleri uygulamayı sürdürüyor.

Belediye tarafından son bir ayda yapılan denetimlerde çok sayıda firma ve işletmeye tutanak tutuldu, ilgili mevzuatlar çerçevesinde idari yaptırımlar uygulandı. Kentte yaşayan vatandaşların huzur ve güvenliği için özellikle inşaat ve dönüşüm süreçlerinin denetim altına alındığını vurgularken, firmalara da uyarılarda bulundu.

“Denetimlerimiz aralıksız devam edecek.”

Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere, denetimlerle ilgili yaptığı açıklamada kurallara uymayan firmalarla ilgili müdahalelerin devam edeceğini vurgulayarak şunları söyledi:

“Adıyaman’ımız yeniden yapılanma ve dönüşüm sürecinde önemli bir yol kat ediyor. Ancak bu süreçte hemşehrilerimizin günlük yaşamının olumsuz etkilenmemesi, çevre düzeni ve halk sağlığının korunması bizim önceliğimizdir. Zabıta ekiplerimiz, kurallara uymayan firmalara karşı gerekli müdahaleleri kararlılıkla sürdürüyor. Herkesi kurallara uymaya, kentimize birlikte sahip çıkmaya davet ediyorum. Denetimlerimiz aralıksız devam edecek.”

Belediye tarafından, vatandaşların benzer durumlarla karşılaşmaları halinde Alo 153 Zabıta Hattı üzerinden ihbarda bulunabileceği bildirildi.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.